ด้วยคุณภาพ ประสบการณ์ และ ชื่อเสียงอันมีมายาวนานของการเป็นผู้ผลิตเสื้อผ้า เครื่องแบบ และยูนิฟอร์ม ที่สร้างความเชื่อมั่นให้แก่ลูกค้า เพื่อให้สมกับเป็นผู้ผลิตสินค้าเสื้อผ้าสำเร็จรูปรายใหญ่ที่สุดในประเทศไทยอย่างแท้จริง
2,380,000 คือจำนวนสินค้าเสื้อผ้าสำเร็จรูปที่โรงงานผลิตเสื้อผ้าของเราสามารถผลิตได้สูงสุดต่อปี ด้วยกำลังของช่างฝีมือดี 840 คน ใน 5 โรงงานผลิตเสื้อผ้า เครื่องแบบและยูนิฟอร์มที่ได้มาตรฐานของบริษัท ทั้งที่สำนักงานใหญ่และโรงงานสาขากรุงเทพฯ โรงงานสาขาจังหวัดลำพูน โรงงานสาขากบินทร์บุรี จังหวัดปราจีนบุรี และโรงงานสาขาแม่สอด จังหวัดตาก พร้อมเดินเครื่องเต็มกำลังเพื่อรับทุกคำสั่งผลิต
ประสบการณ์ความรู้ความชำนาญเกี่ยวกับกระบวนการผลิตทั้งหมดที่ได้รับและสั่งสมจากประสบการณ์ตรงหลายปีคือจุดแข็งที่แท้จริงของบริษัท เรามีวิธีการของเราเองในการเก็บรวบรวมข้อมูลที่ละเอียดและจำเป็น เช่น เทคนิคการตัดเย็บแบบพิเศษและรูปแบบเฉพาะในการสร้างแพทเทิร์นจำลองตามข้อกำหนดของลูกค้า องค์ความรู้ที่รวบรวมมานี้ไม่เพียงแต่เป็นเอกลักษณ์เฉพาะของบริษัทเท่านั้น แต่ยังเป็นแหล่งความรู้ที่สามารถถ่ายทอดสู่คนรุ่นใหม่ของบริษัทได้
เครื่องจักรในการตัดเย็บถือว่าเป็นอุปกรณ์ที่สำคัญและเป็นอีกหนึ่งหัวใจหลักของผู้ผลิตเสื้อผ้า ดังนั้นบริษัทจึงลงทุนในการพัฒนาในส่วนนี้อยู่ตลอดเวลา
The Company's finished garments incorporate men, customer groups,consisting of shirts, t-shirts, trousers, jeans, suits, jackets, pajamas, underwear,neckties and socks
The Company's finished garments incorporate women, customer groups,consisting of shirt ,suits, jackets, maternity wear, swimsuits, sportswear
Manufactured for men and women, consisting of wallets, handbags and belts
Children products, the Company manufactures and distributes garments for infants to 8 year olds. In addition, there are also diapers, bedding, shoes, socks,dolls and accessories for toddlers
TNLX. Head office Bangkok Branch produces -shirt, slacks, suit, ladie's wear,leather goods
KABINBURI PLANTKabinburi Branch which located in Saha Group Industrial Park Kabinburi produces shirt ,slack, children wear, innerwear
LUMPHUN PLANTLumphun Branch which located in Saha Group Industrial Park Lumphun produces leather goods.
In 2001 when china jointed WTO and undergone major economic revolution from socialism to capitalism through free trade,which in creased competitive advantages for Chinese products even though quality was still less competitive.
At the time,TNLX solved the challenge by implementing proactive marketing. In-house exhibition was organized twice a year,as well as participating in overseas business matching trade exhibition in Japan to showcase the company'spotential as a leader in garment and leather goods businesses. In addition,overseas market survey and new prospect outreach were constantly conducted.
Moreover,the company joined Department of International Trade Promotion in Bangkok International Fashion Fair&Bangkok International Leather Fair,Asia Pacific Leather Fair in Hongkong, Text World in France,Mipel Fair in Italy,China International SME Fair in China,and Japan Fashion Fair in Japan ,among other trade events.
During the past ten years,Thanulux has enjoyed sharp growth through good business connections with parters even though it has gone through may changes and struggles over the years.The things that stand strong and become the core pillars of Thanulux are friendship and trust that hold our business partners together